Menu Sluiten

Voordelen Organisatie Congressen

Totaaloplossingen voor uw beurs, congres of bedrijfsevenement. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Samen creëren wij de juiste omgeving voor uw beurs, congres of event!

Mensen samenbrengen, die hun passie en kennis willen delen. Ontmoeten en netwerken! Dit is waar wij in geloven.

Onze core business?

Samen een aantrekkelijke omgeving creëren, waarin wij deze mensen verbinden. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Wie is XPO.world?

XPO.world bestaat uit enthousiaste vakidioten die elke dag bezig zijn om het verschil te maken voor hun opdrachtgevers, partners en (toe)leveranciers. Passie voor het vak, elkaar uitdagen, innoveren en altijd het beste resultaat willen neerzetten is wat ons bindt in XPO.world.

Ervaring van de senioren en frisse nieuwe ideeën van jong talent zorgt voor een inspirerende samenstelling, waarin altijd met een kritische blik wordt gekeken naar het beoogde eindresultaat.

Om telkens weer tot het uiterste te gaan, is plezier in het werk de beste motivator.
Plezier staat bij ons centraal en is noodzakelijk in onze wereld met harde deadlines, last minute wijzigingen en de vaak korte periode om projecten te realiseren.

Wij zijn Dirk, Kristof, Koen, Johny en Maurice. En samen met onze andere collega”s, partners en leveranciers maken wij met passie en service het verschil.

En doen we vooral wat we beloven!

De Roeve groep?

XPO.world is onderdeel van De Roeve groep, die in 1991 opgericht is door Koen  De Roeve.

Deze groep (De Roeve Industries) biedt innovatieve totaaloplossingen in productie- en automatisering (automation, industrial IT, electrical installations & mechanical). Daarnaast schuilen ook Perdum, Agesia, De Roeve XPO en XPO.world onder deze koepel. Een financieel stabiele groep, waarvan de kracht schuilt in de complementariteit van de  specialisaties: samen vormen we één autonoom kenniscentrum waarvan het resultaat sterker is dan de som van de delen.

Let”s talk!

Neem gerust contact op, we willen graag met u kennismaken! De koffie of thee staat voor u klaar!

92436389243638

More info

tags: Organisatie Evenementen – Overzicht Organisatie Evenementen – Advies Organisatie Evenementen – Expert Organisatie Evenementen – Oplossingen Organisatie Evenementen – 

Wenst u meer info over voordelen organisatie congressen kijk dan vlug op https://xpoworld.deroeve.com/ | Voordelen Organisatie Congressen

Events | Evenementen Organisatie | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Voordelen organisatie congressen

onthaal welkom het universitair kinderziekenhuis koningin fabiola lid van het netwerk van brusselse openbare ziekenhuizen iris wenst u een aangenaam bezoek toe aan deze website. Ingehuldigd in is het ukzkf bedden het enige belgische ziekenhuis uitsluitend voor kinderen alles is er ontworpen voor hen en hun ouders. Van de geboorte tot de adolescentie ontvangen de kinderen er de meest volledige zorgen in overeenstemming met het europees handvest van de rechten van de gehospitaliseerde kinderen. U kunt ons ook vinden op… Facebook linkedin youtube twitter rss feed virtueel ziekenhuis rondleiding van het ukzkf adres en toegangsmiddelen ukzkf in enkele cijfers transparantie organisatie en statuten wie is wie ons contacteren kwaliteitslabels rookvrij ziekenhuis babyvriendelijk bfhi iso anapath netwerken osiriscentrum partners amp geallieerde irisnet healthconnect brusselse gn geconnecteerd ziekenhuis healthconnect beeldenportaal het ukzkf is een universitair centrum erkend door de ulb en de v.

wat we doen wie we zijn projecten contact nl en fr wat we doen wie we zijn projecten contact zoek nieuwsbrief nl fr en wat we doen we zijn hetzelfde voordelen organisatie congressen passend voor uw onderneming Maar anders. Net als elk ander eventbureau zijn we er trots op potentile klanten na te jagen en een beleving op te bouwen. Maar we geloven dat we het op een frissere wendbaardere en creatievere manier zullen doen. Jullie vinden bij conrad consulting dan ook een inspirerend kader waarop we met ons team bouwen. Conrad consulting is al sinds een fullservice evenementenkantoor uit hasselt. Al meer dan dertig jaar lang organiseren we evenementen onder dezelfde naam en met hetzelfde managementteam. Aan het roer staan twee zaakvoerders met ieder meer dan dertig jaar ervaring in de wereld van events marketing communicatie en projectcordinatie. Verder wordt ons team gevormd door twee ervaren eventmanagers een office manager grafisch ontwerper en twee magazijniers. Conrad consulting is een familiebedrijf of zo werken we toch interesse in voordelen organisatie congressen Geen ka.

Bericht over Voordelen organisatie congressen

vraag een gratis offerte fr en nl contact offerte bel ons onthaal zaal huren vakantieverblijven partners contact onthaal zaal huren vakantieverblijven partners contact een uitzonderlijke plek voor uw evenementen domaine du chateau de modave zaalverhuur seminaries en meetings seminaries conferenties en businessmeetings het kasteeldomein van modave is gemakkelijk toegankelijk via de grote verkeersaders tussen namen en luik. Het vormt een perfect kader voor de organisatie van businessmeetings seminaries congressen productlanceringen beurzen debatten en andere conferenties. Daarnaast kunnen er tal van andere bedrijfsevenementen doorgaan waarbij business en ontspanning kunnen worden gekoppeld zoals bijvoorbeeld personeelsfeesten family days of team building activiteiten. Formulier vul het onderstaande formulier uur per dag in voordat u op verzenden klikt. We nemen zo snel mogelijk con.