Menu Sluiten

Advies Organisatie Evenementen

Totaaloplossingen voor uw beurs, congres of bedrijfsevenement. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Samen creëren wij de juiste omgeving voor uw beurs, congres of event!

Mensen samenbrengen, die hun passie en kennis willen delen. Ontmoeten en netwerken! Dit is waar wij in geloven.

Onze core business?

Samen een aantrekkelijke omgeving creëren, waarin wij deze mensen verbinden. Zowel LIVE voor de fysieke beurzen, congressen en corporate events als VIRTUEEL met online 3D venues, virtuele stands en seminars. Dat is waar wij iedere dag vol passie aan werken.

Wie is XPO.world?

XPO.world bestaat uit enthousiaste vakidioten die elke dag bezig zijn om het verschil te maken voor hun opdrachtgevers, partners en (toe)leveranciers. Passie voor het vak, elkaar uitdagen, innoveren en altijd het beste resultaat willen neerzetten is wat ons bindt in XPO.world.

Ervaring van de senioren en frisse nieuwe ideeën van jong talent zorgt voor een inspirerende samenstelling, waarin altijd met een kritische blik wordt gekeken naar het beoogde eindresultaat.

Om telkens weer tot het uiterste te gaan, is plezier in het werk de beste motivator.
Plezier staat bij ons centraal en is noodzakelijk in onze wereld met harde deadlines, last minute wijzigingen en de vaak korte periode om projecten te realiseren.

Wij zijn Dirk, Kristof, Koen, Johny en Maurice. En samen met onze andere collega”s, partners en leveranciers maken wij met passie en service het verschil.

En doen we vooral wat we beloven!

De Roeve groep?

XPO.world is onderdeel van De Roeve groep, die in 1991 opgericht is door Koen  De Roeve.

Deze groep (De Roeve Industries) biedt innovatieve totaaloplossingen in productie- en automatisering (automation, industrial IT, electrical installations & mechanical). Daarnaast schuilen ook Perdum, Agesia, De Roeve XPO en XPO.world onder deze koepel. Een financieel stabiele groep, waarvan de kracht schuilt in de complementariteit van de  specialisaties: samen vormen we één autonoom kenniscentrum waarvan het resultaat sterker is dan de som van de delen.

Let”s talk!

Neem gerust contact op, we willen graag met u kennismaken! De koffie of thee staat voor u klaar!

92436389243638

More info

tags: Organisatie Evenementen – Overzicht Organisatie Evenementen – Advies Organisatie Evenementen – Expert Organisatie Evenementen – Oplossingen Organisatie Evenementen – 

Wenst u meer info over advies organisatie evenementen kijk dan vlug op https://xpoworld.deroeve.com/ | Advies Organisatie Evenementen

Evenementen Organisatie | Events | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Advies organisatie evenementen

res voor consumentenvoor consumenten res voor handelaarsvoor handelaars fr nl nl fr mijn resrekening over ons wat is res missie amp visie cijfers geschiedenis resteam res corporate barter jobs zoek een handelaar resrekening openen aanbiedingen res market faq contact resteam contactformulier home resrekening openen resrekening openen open nu je resrekening online vul het onderstaande inschrijvingsformulier in en verstuur eeacuten van onze medewerkers neemt contact op om je inschrijving te finaliseren je resrekening wordt actief… …vanaf dan krijg je extra omzet en nieuwe klanten die met res betalen. Succes alle velden met een zijn verplicht advies organisatie evenementen leverancier Opgelet deze aanvraag wordt alleen aanvaard indien het formulier is ingevuld door een ge.

events vacatures over dhora mijn academy taal nl fr belgi esk republika france international italia nederland polska slovensko onze diensten advies en begeleiding wens je graag advies over je werkroosters of planning of hulp bij verandering ontdek wat we voor je kunnen betekenen. Interim ondersteuning is je planner of dispatcher buiten strijd of zoek je een ervaren kracht om je team te versterken onze topplanners zijn flexibel inzetbaar planning software zoek je een nieuwe softwe voor je personeelsplanning of wens je graag advies we ondersteunen je van a tot z werving en selectie wij gaan op zoek naar talent om je planning een extra boost te geven Onze aanbeveling m.b.t. advies organisatie evenementen We staan garant voor een persoonlijke flexibele .

Wetenswaardigheden over Advies organisatie evenementen

go to main navigation go to main content global network locaties onze mensen evenementen nieuws contact werken bij bdo select language nl en bdo accountants adviseurs diensten audit assurance audit assurance maatschappelijke verslaggeving it risk assurance verslaggeving tax legal btwadvies corporate tax advice fiscale steekproef global outsourcing international tax services legal loonbelasting en sociale zekerheid real estate valuation services private clients services innovation grants incentives tax risk management transfer pricing advisory board support digitale proces optimalisatie cyber security data analytics familiebedrijven financial management forensics. technology mergers acquisitions internal audit risk compliance strategy organisation bdo interim recruitment accountancy bedrijfsadvies accountancy mkb bedrijfsadvies interim financials mkb financieringsoplossingen personeels en salarisadministratie preaudit services rendementsverbetering mijn bdo klantreferenties meer menu sluiten branches ap.